Van Palas de Rei naar Arzúa 32km

19 mei 2023 - Arzúa, Spanje

Nou dat was me het nachtje wel in dat zweethok.Ik sta om 6.15 buiten en kuier aan.Ik loop door prachtige bossen en zie overal van die kleine hutjes.,horreo ,s.Ze werden vroeger gebruikt om mais en graan op te slaan.De wind kon er door en het ongedierte niet omdat he van de grond af stond.Ze worden nu niet meer gebruikt maar wel in ere gehouden voor de herinnering aan vervlogen tijden.Ik stap verder door een mooi landschap en rond 9 uur wil ik wel wel een ontbijtje,maar vlak voor me wordt een bus uitgeladen met zo,n 50 Japanners.Ik sla het ontbijtje maar over en haal de hele meute maar in,zodat ik weer wat wat rustiger loop.Het is weer klimmen en klauteren over rotspaadjes en zo om ik bij Restaurante Manuel.Ik bestel daar wat eten en werkelijk,nog nooit zo,n chagrijnig mens gezien.Alles is haar teveel,ik krijg mijn empenada en biertje en ga buiten zitten. Na een kwartiertje is het terras leeg ,en de luiken worden gesloten.1 uur zou het toch het eet moment moeten zijn.Ik drink mijn biertje maar eens op en voor deze keer neem ik het glas ook maar mee voor mijn verzameling.Ik loop op mijn gemak verder naar mijn slaapplek voor vandaag.Arzúa,daar waar vele route,s samenkomen.Ik ga voor de laatste keer inchecken in een snurkpaleis en ga daarna wat eten.Kom weer in gesprek met leuke mensen van uit heel de wereld.Ik ga terug naar mijn snurkhok en wens jullie allen welterusten.Morgen 40 km voor de boeg Buenes Noches

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. John:
    19 mei 2023
    Sterkte voor morgen en hopen dat je goed slaapt vannacht want 40 km 🥾🥾is niet voor de poes buenas noches 🍺🍺
  2. Jim:
    19 mei 2023
    Succes met de laatste kilometers opa👍💪
  3. Carla:
    Veel succes morgen!
  4. Eva Laureijs:
    19 mei 2023
    Slaap lekker en succes morgen!!
  5. Julia:
    19 mei 2023
    Dat worden morgen veel kilometers🥾misschien wat minder kan ook! dan zondag eind bestemming👍
    Rustige nacht en hopelijk met minder knorrende geluiden😴
  6. Hans:
    19 mei 2023
    Zondag niet helemaal leeg aankomen is natuurlijk ook mooi. Kun je nog dansen van plezier of ga je het lopen nog missen. Je kunt natuurlijk ook teruglopen 😀
  7. Han Brands:
    19 mei 2023
    Succes met de laatste …..
  8. Rita:
    19 mei 2023
    Heel veel succes met de laatste loodjes. Geniet van het bijzondere moment💤💤🚶‍♂️🚶‍♂️
  9. Jaap Harthoorn:
    20 mei 2023
    Succes met de finale👍🏼. Of misschien nog door naar Finisterra? 😎
  10. Paul janssen:
    20 mei 2023
    Loop ze rob
  11. Leon Maes:
    21 mei 2023
    wat zie jij toch mooie dingen Rob.