Van O,Cebreiro naar Samos 33km

16 mei 2023 - Samos, Spanje

Nou dat was een nachtmerrie,met 80 man in zo,n snurkkeet en de de temperatuur zo rond de 26 graden.Maar ja ik had niets gereserveerd dus we doen het er maar mee.Om zeven uur sta ik buiten en wat ,a wonderfull world.Ik sta boven de wolken,dit is echt apart.Ik pak de alternatieve route en klim nog zo,n 100 meter verder met alweer een oogorgasme op de vroege morgen.Ik ga verder op zo,n 1200 meter hoogte en ik klim en daal een paar uurtjes.Ik zie onderweg nog een paar man in de hoogspanningsmast hangen voor windlijnen te monteren,nou respect.Ik loop door eeuwenoude dorpjes en ik zie alweer een standbeeld van mezelf staan uit de tijd dat we nog in dat hutje woonden.Langzaam daal ik over een prachtig pad met oude kastanjebomen,af naar het prachtige stadje Triacastella.Ik pak hier mijn lunch en pak vanaf hier de alternatieve route door het dal van de rivier de Sarria.Prachtige paden brengen mij naar Samos,en ik heb altijd gedacht dat,dat ergens anders lag.Ik kom uit bij het grootste klooster van Spanje en daar tegenover ligt mijn overnachting voor vandaag.Mooi kamertje met drie stapelbedjes en alle ramen kunnen open.Grote opfrisbeurt en de was mooi in de machine en droger.Ik ga een hapje eten en slapen .Hasta manana

1. Jim:
    👍👍
  2. Julia:
    Mooie foto’s👍
  3. Rita:
    16 mei 2023
    Prachtige fotos weer Rob. Geniet van de uitzichten en ik drink liever Samos. Truste💤💤
  4. Carla:
    16 mei 2023
    Jonge, jonge wat een mooie omgeving weer! Fijn dat je er zo van kunt genieten. Enne...verdient hoor al die beelden van jou!
  5. Daisy:
    16 mei 2023
    Wat super mooi zo boven de ☁️☁️
    Slaap lekker en succes voor morgen 🥾🥾
  6. Jaap Harthoorn:
    17 mei 2023
    Op het dak van de wereld, om koor te vergeten! 🙏🏻