Van Samos nar Mercadoiro 33 km

17 mei 2023 - Portomarin, Spanje

Goed geslapen,klein conflict met een dame maar ja dat is snoring pallace life.Ik loop weg rond zeven uur,en het is klimmen en dalen maar loop zowat alleen door een landschap met kleine boerderijtjes  .Koeien en schapen en een prachtig uitzicht maakt dat ik zo een 15 km opschiet.En dan loop ik het mooie stadje Sarria binnen.Hier begint voor heel veel mensen,en vooral Spanjaarden hun Camino.Om dat papiertje in Santiago te krijgen,moet je de laatste 100km naar Santiago gelopen hebben.Nou en dat merk ik ,het is nog bijna geen 4daagse.Maar ik loop door het prachtige landschap en zet een Keltisch muziekje op wat helemaal past in deze omgeving.De kilometers vreten mijn zolen weg en dan ineens kom ik mijn paradijs.In het niets een prachtige Albergue met heerlijke ligbedjes en tevens mijn overnachting.Ik krijg een een mooi bedje,maar dan een ander probleem.Het toilet is 3 trapjes naar beneden,2 trapjes omhoog,deurtje links.Ik stoot mun tinus al 3 keer,dus dat wordt nog wat vannacht.Met die ouw mennekes kwalen ,maar de buitendeur is dichtbij.Buenos noches