Van Samos nar Mercadoiro 33 km

17 mei 2023 - Portomarin, Spanje

Goed geslapen,klein conflict met een dame maar ja dat is snoring pallace life.Ik loop weg rond zeven uur,en het is klimmen en dalen maar loop zowat alleen door een landschap met kleine boerderijtjes  .Koeien en schapen en een prachtig uitzicht maakt dat ik zo een 15 km opschiet.En dan loop ik het mooie stadje Sarria binnen.Hier begint voor heel veel mensen,en vooral Spanjaarden hun Camino.Om dat papiertje in Santiago te krijgen,moet je de laatste 100km naar Santiago gelopen hebben.Nou en dat merk ik ,het is nog bijna geen 4daagse.Maar ik loop door het prachtige landschap en zet een Keltisch muziekje op wat helemaal past in deze omgeving.De kilometers vreten mijn zolen weg en dan ineens kom ik mijn paradijs.In het niets een prachtige Albergue met heerlijke ligbedjes en tevens mijn overnachting.Ik krijg een een mooi bedje,maar dan een ander probleem.Het toilet is 3 trapjes naar beneden,2 trapjes omhoog,deurtje links.Ik stoot mun tinus al 3 keer,dus dat wordt nog wat vannacht.Met die ouw mennekes kwalen ,maar de buitendeur is dichtbij.Buenos noches

1. Rinie van Gastel:
    17 mei 2023
    Goed bezig weer Rob. Nog n 100 km en je bent er. Ik denk Zondag. Ik lees het wel weer
    Doe ik iedere dag. En weer mooie foto’s
    Succes met het laatste stuk 🍺🍺🍺
  2. Jaap Harthoorn:
    Laatste stapjes 😎
  3. Hans:
    17 mei 2023
    End in zicht. Geweldig zeg goed gedaan en alles komt bij elkaar in Santiago. Geniet van de laatste zolenslijters
  4. Carla:
    18 mei 2023
    Nog zo'n 100 km dus! Dan heb je wel nieuwe schoenen verdiend, denk ik zo!
    Succes en blijf genieten, ondanks de drukte!!
  5. Jolanda:
    18 mei 2023
    Succes in je laatste kilometers. 😉
  6. Paul janssen:
    18 mei 2023
    Hey rob succes met de laatste kms