Dag 1 Mariahout-Vessem 30km

12 april 2019 - Vessem, Nederland

Eindelijk is het dan zover,ik ga vertrekken voor mijn tocht naar Santiago de Compostela .Rugzak ingepakt ,elektronica geladen en ik ga op pad.Het is vandaag een tocht door voor mij bekend gebied.Via de Vresselse bossen ,langs de A50 naar Best waar ik de pauze pak.Het is een prachtige wandeldag en de zon schijnt volop.Ik moet wel wennen aan de rugzak,12kg is dan wel niet echt veel,maar ik had me in een lang verleden,na mijn diensttijd,voorgenomen om nooit meer met een rugzak te lopen.Zo zie je maar weer.Ik loop verder onder de snelwegen door naar het friettentje bij het vliegveld voor het lekkerste frietje van de omgeving.Julia is ook hier naar toe gereden en loopt samen met Dex het laatste stukje mee.We lopen langs het vliegveld en de motorcrossbaan naar Wintelre,waar we bij boerderijtterras de Nachtegaal een lekker biertje pakken.Ik ben onderweg al verschillende keren aangesproken op de Jacobsschelp die aan mijn rugzak bungelt en mij een goede reis wensen.Van Wintelre is het nog 4km naar de Pelgrimshoeve in Vessem .Hier de rugzak op mijn kamertje gelegd.Bij de Gouden Leeuw samen nog wat gegeten,Julia werd hier opgehaald en ik loop morgen alleen verder naar Postel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Manu en Wilma Versteegh:
    12 april 2019
    Heel veel succes. ..geniet ervan!!!!!

Manu en Wilma
  2. Ad van der Heijden.:
    12 april 2019
    Hallo Rob ik ga je regelmatig volgen nu. Ik hoop dat je het haalt zonder problemen .Ik ben die hardloper die je aansprak in de bossen bij Best. Succes en fijne tocht.
  3. Han Brands:
    13 april 2019
    Veel succes Rob
    Ga je volgen 👍👍
  4. Patries:
    15 april 2019
    heel veel succes😉 en ik ga je volgen👍👍