Van Corthez naar Sauveterre de bain 28 km

20 april 2023 - Sauveterre-de-Béarn, Frankrijk

Slecht geslapen,het was maar een kamer met 2 personen,maar als die ene persoon snurkt Acht uur vertrokken en  eenmaal het stadje uit wordt het werkelijk een panoramatocht.Het is wel flink up en down,maar daar krijg je ook iets voor terug.Ik loop nu echt in de heuvels voor de Pyreneeën.Ik loop door een paar prachtige dorpjes,maar nergens een restaurantje.Het pad loopt door een prachtig bos,maar wel stijl naar beneden om vervolgens weer stijl naar boven Ik kom hijgend boven en doe mijn rugzak ff af,zie ik de verte een jongen naar me toe rennen.Begrijp hem niet helemaal goed,maar ik moet aan de kant.Komt er een hele horde paarden aan,die ,denk ik,vanuit de stal naar de wei moeten gaan.Het is in ieder geval mooi te zien.Ik ploeter verder,want het het gaat nu werkelijk 150 meter omhoog en dan weer naar beneden.Rond twee uur kom ik aan in Sauveterre waar ik gelijk naar een restaurantje loop,Helaas,geen eten het is 14.10  keuken sluit om twee uur.Bierje kan wel,dus doe we dat maar.Even later komt er een vrouwke buiten lopen,en die heeft zo,n loopwagentje bij zich.Het is Petra uit Eindhoven,.Ze mankeert van alles, maar is op 2 februari toch mooi uit Eindhoven vertrokken.Petje af.Ik kom bij mijn refuge,en de madam is nog zo vriendelijk om mij mee te nemen naar de supermarkt,waar ik voor iedereen in de refuge de spullen meeneem.

Het is een gezellige avond,met veel wereldgesprekken a demain

t

1. Rita:
    20 april 2023
    Goedemorgen Rob. Wat een mooie fotos. Wat zal je genieten nu lekker weertje en hoppa vooruit met de geit. Fijne loopdag vandaag👍😅
  2. Rinie van Gastel:
    Hé Rob. Misschien slecht geslapen maar wel n mooie dag. Nu op naar de Pyreneeën
  3. Carla:
    20 april 2023
    Nu al mooi daar, wat zul je genieten in de Pyreneeën!!
    Fijne dag weer!
  4. Daisy:
    Die paarden 🐎🐎mooi😍
  5. Marianne:
    20 april 2023
    Wat gaaf die paarden er liep ook nog een veulen bij.Mijn kleindochter zou hier jaloers op zijn om dit te zien🤭
    Fijne dag groetjes Marianne
  6. Jaap Harthoorn:
    20 april 2023
    Vanaf Ortez … Mooie tocht en zo’n bijzondere ontmoeting met de paarden en ook veel aardige mensen, je verdient het ! Ga door en geniet er maar van!