Dag 8 van Profondeville naar Anseremme

19 april 2019 - Dinant, België

Midden in een concert van vogelgezang wordt ik wakker.Goed geslapen,s,nacht nog een uil gehoord,fijn om zo midden in de natuur te slapen.Ontbijt is dan weer minder,daar had ik zelf voor moeten zorgen.De hele bende weer opruimen,en het is een hele toer om al de attributen weer in het hoesje te krijgen.Maar goed ,prachtig weer en weer op pad.Vandaag weer de Maas volgen en richting Dinant.Mooe route ,verveeld niet.Nog ff gebuurd met een schipper die in de sluis lag,ging gerst halen in Givet voor Bavaria.Net voor Dinant even naar de abdij van Leffe gelopen voor een stempel.En dan terug door Dinant de stad waar Aldolphe Sax is geboren,de uitvinder van de saxofoon.En dat kun je dan ook wel zien,de hele brug vol met saxofoons.Ik vraag me dan weer af ,hoe vind je een saxofoon uit?Maar goed dat doet wandelen ook met je.Ik geniet van een paar terrasjes en ga op weg naar mijn overnachting waar ik met ons Julia en vrienden de Pasen ga doorbrengen.Maandag ga ik weer verder,dus tot maandag

1. Rita:
    19 april 2019
    Hele fijne paasdagen samen met Julia en jullie vrienden. Doe Julia de groetjes. 🙋☀️☀️
  2. Ed Verheijen:
    20 april 2019
    Prettige paasdagen met Julia en de rest en zet hem op voor de rest van de reis👍👍👍 Grt. Ed & Miriam
  3. Rieky Heesakkers:
    20 april 2019
    Fijne paasdagen ,lekker genieten samen met Julia en je vrienden ,en voor maandag goede reis verder .en groeten aan Julia
  4. Eva Laureijs:
    20 april 2019
    Oooo zo leuk!!! Fijne paasdagen!! Geniet ervan en van elkaar!!! Dikke kus ook aan T Julia
  5. Julia:
    22 april 2019
    Super fijne paasdagen gehad en weer heel blij dat ik mijn manneke weer heb gezien👍😁🥾
  6. Maria Gottenbos:
    22 april 2019
    Hoi rob fijne paasdagen gehad leuke foto