Van La Soutteraine naar Marsac 32km

6 mei 2022 - Marsac, Frankrijk

The road ahead is empty,it,s paved with miles of be unkown

Na een heerlijk ontbijtje met allerlei producten uit eigen tuin ,was het tijd om om op pad te gaan.Afscheid genomen van de dames en on route.Nou de route was niet zo spannend,voornamelijk over de D10 .Een wel niet zo een heel drukke weg,maar toch oppassen.Ik kom door leuke Franse dorpjes en in een daarvan koop ik mijn stokbroodje uit een automaat.Ik loop verder langs de D10 en heb er het tempo goed in zodat ik er na zo,n 22km arriveer in het leuke dorpje Benevent L,abbaye.Hier ga ik eens leuk zitten en geniet van mijn lunch Ik ga nog even inkopen doen bij de plaatselijke Carrefour en loop de laatste kilometers door naar Marsac Hier ga ik even zitten en bekijk waar mijn overnachting adres is.Nog een stukje lopen en dan kom ik aan in een klein paradijsje,waar Freddy me al op staat te wachten.Onder het genot van een biertje,beginnen we te buurten .We zitten met allerlei dingen op dezelfde golflengte.Hij laat me mijn slaapplaats zien,in een oude Pipowagen en van alle gemakken voorzien..Hier zit ik nu mijn blog te schrijven en val bijna in slaap.

a demain

1. Carla:
    Wel te rusten!
  2. Wendy:
    6 mei 2022
    Ook leuk een pipowagen, keer wat anders!
    Trusten!
  3. Eva Laureijs:
    Kei leuk!!
  4. Bart Van den Dijssel:
    7 mei 2022
    Goed bezig, nog 1158 km dan ben je er al. 😂😂respect man en geniet van je reis👍👍👍
  5. Rinie van Gastel:
    Niet zo spannend vandaag. De D10 wel jammer. Morgen beter