Van Le Veurdre naar Isle et Baracks 33 km

28 april 2022 - Isle-et-Bardais, Frankrijk

Vanacht heerlijk geslapen,het voelde net thuis.Alleen hier waren het de ganzen die een partij herrie aan het schoppen waren,bij ons thuis zijn het de pauwen.Vroeg uit de veren en na een educatief ontbijtje tijd om te gaan.Ik krijg zelfs nog een lunchpakketje mee,zulke lieve mensen.Muriel en Marko ,kei bedankt.Ik wordt weer netjes op de route afgezet in Le Veurdre.Ik volg de route Limovincencius wat genoemd is naar de stad Limoges,een eeuwenoude pelgrimsroute naar de voet van de Pyreneeën.Ik vervolg de route vandaag in een heerlijk zonnetje richting Lurcy Levis .Mooie stille weggetjes om eens lekker weg te mijmeren hoe het leven in elkaar zit.In Lurcy maar eens naar de winkel gegaan voor het eten vanavond.Lurcy uitgelopen loop ik 4 km langs een D weg .Continue opletten ,aan de kant gaan en vooral bij de camions .Maar na 4km gaan we links de Campagne in,zoals dat hier heet.4km doorbuffelen in de zon,het is inmiddels 23 graden.En dan kom ik in. Varigny.Ik hou hier een een lekkere lange pauze en lig op een bankje wat te doezelen,als er gevraagd wordt of ik de Compostela loop. Ik kan een bakkie koffie of thee komen drinken.Ik ga nog 4 km verder naar de camping.Nou dat was nog zoeken,en bij aankomst alles dicht.Ik ga mijn tentje toch op een mooi plekje installeren.Ik ga eens een lekkere chicken curry klaar maken.Nou ,water koken erop gieten en klaar is Rob.Vanavond vroeg erin dus

Bonne nuit et a demain

1. Rita:
    28 april 2022
    Hoi Rob prachtige dag weer en mooie fotos. Hoop dat je chicken curry lekker was. Truste en goede wandeling morgen. Groetjes Ad en Rita
  2. Jolanda Janssen:
    28 april 2022
    Mooi dagje gehad rob mooi verhaal greetz paul janssen
  3. Ad van der Heijden.:
    28 april 2022
    Mooi verhaal weer Rob.Top.
  4. Manu en Wilma Versteegh:
    Hey Rob,
    Je hebt je tentje weer op n mooie plaats geïnstalleerd 😎
    Fijn dat het zulk mooi weer is. Geniet er van en wandel ze.🥾 tot het volgend verhaal. Houdoe!!
  5. Rinie van Gastel:
    29 april 2022
    Mooi stuk weer gelopen. Wel lekker in het zonnetje. Tentje is leuk maar heb je ook nog iets om op te liggen of gewoon in je slaapzak? Morgen al Pyreneeën ?
  6. Rob:
    29 april 2022
    Nee ik lig op een superlicht luchtmatrasje en heb een warme slaapzak.Pyreneeën duurt nog ff zit op dit moment in de Cher
  7. Rinie van Gastel:
    30 april 2022
    Ja ik heb ondertussen op Google gekeken. Mooie streken kom je doorheen. Tot waar ga je lopen of loop je hem nu helemaal uit. Ik lees het anders wel. Heel veel plezier en hopelijk houden jij en je schoenen het vol