Van Sezanne naar Allemanche 24km

3 mei 2019 - Allemanche-Launay-et-Soyer, Frankrijk

Het had de hele nacht geregend,maar s,morgens bij vertrek was het gelukkig droog.Nog ff naar de super,shampoo halen.Want die vliegt er doorheen met elke dag kleren wassen.Na Sezanne een steile klim door prachtige bossen en daarna eigenlijk een saaie route door eindeloze golvende graanvelden.Daarna 5km langs een oude spoorlijn

A3D20EAC-E862-4F3C-82B2-2985B4053BDD

En vervolgens over een hele lange weg die je tot in de verte ziet liggen

19647190-81D5-4028-BC37-F57C6CD5DABF

Tussen de middag een lange pauze gehouden,want we konden pas om 5 uur terecht bij ons onderdak.En daar kwamen we om kwart voor 5 in de zeikende regen aan.Maar wat een welkom een lekker biertje een hete douche en de was werd ook nog gedaan.Mevrouw ging ook gelijk bellen voor onderdak morgen ,dus dat is ook geregeld.Even later komt ze vragen of we al onderdak hadden Zondag in Troyes,want ze wist wel iemand die  ons bij de Catherdraal op komt pikken en maandag weer op de route zet,dus dat is ook klaar,de man rijdt me maandagmorgen ook even naar de Decathlon voor een regenbroek,want er komt volgende week een  berg ellende naar beneden volgens de voorspelling.Dan worden we geroepen voor het eten,een 3 dagen menu wijntje erbij,pure verwennerij .Het is weer onvoorstelbaar hoe we verzorgd worden,super.Nou het mandje in morgen weer een 30 plus.a demain

1. Wendy:
    3 mei 2019
    Kleren wassen met shampoo😂 ga ik ook eens proberen. Jammer van het weer!
    SUC6 weer voor morgen!! 💋
  2. Rita:
    3 mei 2019
    Geweldige mensen heb je toch die jullie zo goed opvangen en veel regelen. Wat een pech met de weersvoorspelling maar misschien valt het mee en heb je een beetje geluk. Truste en voor morgen succes👍
  3. Daisy:
    3 mei 2019
    Wat een gastvrijheid! Weltrusten en succes voor morgen!
  4. Julia:
    3 mei 2019
    Lieve mensen ontmoet👍Gelukkig ook al onderdak, tentje kan ik de rugzak blijven 😀
  5. Sander:
    3 mei 2019
    De route die jij nu loopt komt na genoeg overeen met hoe wij door de jaren heen eerst met motoren en later met oude Amerikanen door Frankrijk naar Spanje reden over de kleinste gele wegen maar wel de gerichtste van Dinand naar Lourdes. En die regen komt ook heel bekend voor (motoren). Mooie reis en een mooi verhaal Rob.
  6. Jolanda:
    3 mei 2019
    Rob, mooi om jouw verhalen te lezen en foto’s te kijken. Knap wat je presteert!! Veel succes verder. Gr. Maarten en jolanda 👍😉
  7. Frank Van Osch:
    4 mei 2019
    Succes Rob top prestatie !!!
  8. Inge:
    4 mei 2019
    Wat een belevenis, hopen op minder regen vanaf nu maar oke, je hebt een goed regenpak!! En ja, wat een gastvrijheid overal.
  9. Ardie:
    4 mei 2019
    Wat zal jij veel verhalen hebben als je thuis komt gr ardie en hans
  10. Arno Smits:
    Hartstikke Rob om deze verhalen te lezen. Veel wandelplezier nog