Van ja wist ik het nog maar naar Mansillas de las Mulas 32km

9 mei 2023 - Mansilla de las Mulas, Spanje

Ik had vannacht een mooi kamertje met vijf lage bedden,maar dat betekent nog geen nachtrust.Om 4 uur begint die Kia naast mij met een hoop geritsel.Ik denk ,hij gaat vertrekken.Maar nee,hij gaat een paar keer de kamer uit ,komt dan weer terug om ik weet niet wat te doen.Ik vraag hem in het Engels of hij stilletjes aan wil doen,maar hij verstaat geen Engels.Dit gaat zo nog een uurtje door en ook de andere Kia,s beginnen.Om zes uur is het eindelijk rustig en slaap nog een uurtje.Kwart over zeven wandel ik verder onder een zwaar bewolkte lucht.En het is weer een ontzettend saaie weg,8km door een saai landschap.Het begint nu toch op 4Daagse lopen te lijken,zoveel mensen op een smal pad.En dan te weten ,die ga ik nog allemaal inhalen.Het is constant ,excuse me,voordat ze me voorbij laten.Mijn wandeltempo ligt rond 6 km en dat hebben er niet veel.Ik kom aan in het volgende dorp en daar is natuurlijk maar 1 barretje open om wat te eten,met als gevolg zo,n 30 mensen in de rij.Ik besluit nog maar eens 12 km verder te lopen en weer over zo,n saai pad langs de weg.En dan begint het ook nog te stormen en natuurlijk recht op kop om de verveling wat de doden,doe ik maar een paar lessen Spaans op mijn IPad en zo loop ik na 2 uur het volgende stadje binnen.Ik pak hier mijn verlate lunch en stap verder en warempel,de zon begint te schijnen.Ik loop nog 6 km over zo,n padje maar de muziek en de zon maken veel goed.Ik zie ook voor het eerst wat koeien in de wei.Ik loop mijn overnachtingdorpp binnen en ga eens in de tuin van de Albergue zitten.En hier kom ik Willie uit Den Bosch weer tegen en nog wat meer bekenden.Ik ga maar eens inchecken bij het snurkkasteel.Krijg een bovenbedje,ga ff douchen en weer op stap .Veel is er ook niet te beleven,ik ga straks maar ergens eten.Maar voor nu ,Hasta manana

1. Manu en Wilma Versteegh:
    9 mei 2023
    T gaat goed Rob....🧢 af...nog veel succes
    Gr. Manu en Wilma
  2. Paul Ursem:
    9 mei 2023
    Probeer minder te klagen (of boek 'n hostel) en geniet meer. Het is gewoon leuk!
  3. Marianne:
    9 mei 2023
    Haha die foto van die wc deur 😂geweldig .
  4. Rita:
    9 mei 2023
    Hahahaha jammer van de Kia’s met hun geluid. Oordoppen misschien? Truste succes morgen👍🚶‍♂️🌞
  5. John:
    9 mei 2023
    Haha de wc deur is wel een architectonisch hoogstandje.😂
    Succes morgen en hopenlijk komt er morgen weer wat meer variatie in het landschap.
  6. Jim:
    13 mei 2023